Η Ακρόπολη και το Νέο Μουσείο της αποτελούν πόλο έλξης για τους τουρίστες, σύμφωνα με νέα έρευνα. Πώς η εικόνα του κέντρου της Αθήνας, αποτρέπει χιλιάδες επισκέπτες.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής, το μουσείο της Ακρόπολης είναι το δεύτερο κατά σειρά προτίμησης αξιοθέατο για το οποίο ενδιαφέρονται οι ξένοι επισκέπτες, σε ποσοστό 69% ενώ ακολουθεί με 31% το Αρχαιολογικό Μουσείο.
Στην έρευνα αποτυπώνονται οι εντυπώσεις των ξένων που ήρθαν στην Αθήνα την περίοδο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου φέτος και οι εκτιμήσεις των ίδιων των ξενοδόχων της πόλης για τις προοπτικές ανάπτυξης, που φαίνεται να απουσιάζουν.
Όπως δήλωσε στον "Ελεύθερο Τύπο" ο πρόεδρος της Ένωσης, Γιάννης Ρέτσος, υπάρχει κλιμάκωση της απαξίωσης του προορισμού Αθήνα - Αττική από τον Οκτώβριο του 2008 μέχρι και σήμερα και συστηματική υποβάθμιση του ιστορικού και εμπορικού κέντρου.
Ο κ. Ρέτσος αναφέρθηκε ακόμη στις επικίνδυνες για τη βιωσιμότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων και για την απασχόληση απώλειες που καταγράφονται από τη μείωση ζήτησης ή από τις ακυρώσεις κρατήσεων, συνεδρίων και προγραμματισμένων ταξιδιών.
Όσον αφορά στο προφίλ των ξένων που έρχονται στην Αθήνα, η Κωνσταντινούπολη και οι ιταλικές πόλεις (Ρώμη, Φλωρεντία, Βενετία) είναι ευθέως ανταγωνιστικές με την Αθήνα, ακολουθούν οι ισπανικοί προορισμοί (κυρίως Βαρκελώνη και Κανάριοι Νήσοι), ενώ λιγότερο δημοφιλείς στους τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα είναι το Κάιρο, η Νότια Γαλλία κ.ά.
Η Ακρόπολη, στο συντριπτικό ποσοστό 87%, είναι το ισχυρό όπλο της τουριστικής Αθήνας, αφού έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των ξένων.
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι τουρίστες φεύγουν ευχαριστημένοι από την Αθήνα: ο ένας στους τρεις μάλιστα, δηλώνει ότι "έχει ξανάρθει και του αρέσει".
Η πλειοψηφία κάνει κράτηση του ταξιδιού μέσω του Διαδικτύου, με το ποσοστό των online κρατήσεων να έχει αυξηθεί από το 34% πέρυσι στο 51% εφέτος.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής, το μουσείο της Ακρόπολης είναι το δεύτερο κατά σειρά προτίμησης αξιοθέατο για το οποίο ενδιαφέρονται οι ξένοι επισκέπτες, σε ποσοστό 69% ενώ ακολουθεί με 31% το Αρχαιολογικό Μουσείο.
Στην έρευνα αποτυπώνονται οι εντυπώσεις των ξένων που ήρθαν στην Αθήνα την περίοδο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου φέτος και οι εκτιμήσεις των ίδιων των ξενοδόχων της πόλης για τις προοπτικές ανάπτυξης, που φαίνεται να απουσιάζουν.
Όπως δήλωσε στον "Ελεύθερο Τύπο" ο πρόεδρος της Ένωσης, Γιάννης Ρέτσος, υπάρχει κλιμάκωση της απαξίωσης του προορισμού Αθήνα - Αττική από τον Οκτώβριο του 2008 μέχρι και σήμερα και συστηματική υποβάθμιση του ιστορικού και εμπορικού κέντρου.
Ο κ. Ρέτσος αναφέρθηκε ακόμη στις επικίνδυνες για τη βιωσιμότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων και για την απασχόληση απώλειες που καταγράφονται από τη μείωση ζήτησης ή από τις ακυρώσεις κρατήσεων, συνεδρίων και προγραμματισμένων ταξιδιών.
Όσον αφορά στο προφίλ των ξένων που έρχονται στην Αθήνα, η Κωνσταντινούπολη και οι ιταλικές πόλεις (Ρώμη, Φλωρεντία, Βενετία) είναι ευθέως ανταγωνιστικές με την Αθήνα, ακολουθούν οι ισπανικοί προορισμοί (κυρίως Βαρκελώνη και Κανάριοι Νήσοι), ενώ λιγότερο δημοφιλείς στους τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα είναι το Κάιρο, η Νότια Γαλλία κ.ά.
Η Ακρόπολη, στο συντριπτικό ποσοστό 87%, είναι το ισχυρό όπλο της τουριστικής Αθήνας, αφού έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των ξένων.
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι τουρίστες φεύγουν ευχαριστημένοι από την Αθήνα: ο ένας στους τρεις μάλιστα, δηλώνει ότι "έχει ξανάρθει και του αρέσει".
Η πλειοψηφία κάνει κράτηση του ταξιδιού μέσω του Διαδικτύου, με το ποσοστό των online κρατήσεων να έχει αυξηθεί από το 34% πέρυσι στο 51% εφέτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου