Files for the past, present & future

City/Technology/Music/Auto/People/Arts

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ο Θόδωρος και το δίκανο


Ρούλα (Αντιγόνη Κουκούλη): Θελετε να μου μιλήσετε;
Θόδωρος (Μίμης Φωτόπουλος): Δε θέλω αλλά κάθησε.
Ρούλα: Μάλιστα.
Θόδωρος: Ώστε, γάμος λοιπόν ε;
Ρούλα: Ε....
Θόδωρος: Ε, έτσι είναι ο άνθρωπος παιδί μου. Μπουμπούκι! Καρπός! Ανθός! Σιγά σιγά μεγαλώνει, μεστώνει, πρέπει να κάνει κι αυτός και άλλα μπουμπούκια... και.... ε, αυτά πια τα ξέρεις.
Ρούλα: Ε, τι; Ντουντούνα είμαι;
Θόδωρος: Πως τό'πες αυτό;
Ρούλα: Ντουντούνα, δηλαδή κορόιδο; Ατζαμής;
Θόδωρος: Α, δεν είσαι ντουντούνα; 
Ρούλα: Ε, όχι κύριε Θόδωρε.
Θόδωρος: E, τότε τι ήρθες να σου πω παιδάκι μου;
Ρούλα: Δεν ήρθα να μου πείτε εσείς. Να σας πω εγώ ήρθα. 
Θόδωρος: Ορίστε;
Ρούλα: Να σας πω εγώ ήρθα, διότι μου συμβαίνουν φοβερά πράγματα. 
Θόδωρος: Εσένα;
Ρούλα: Μάλιστα. Κατά τον ρουν των γεγονότων...
Θόδωρος: Πως τό'πες αυτό;
Ρούλα: Κατά τον ρουν των γεγονότων. Καταλαβένετε; Να! Ήμουν ένα κορίτσι σεμνό, ήσυχο και αθώο.
Θόδωρος: Εσύ ήσουν αυτά τα τρία;
Ρούλα: Μάλιστα. Και κατά τον ρουν των γεγονότων...
Θόδωρος: Τα θαλάσσωσες!
Ρούλα: Αχ, το τρανζίστορ φταίει, κύριε Θόδωρε.
Θόδωρος: Ποιό;
Ρούλα: Αυτό το ραδιοφωνάκι το ιαπωνικό. Αχ, για ποιό λόγο οι Ιάπωνες ανακάλυυψαν το τρανζίστορ; 
Θόδωρος: Ρούλα, δεν μου τα λες καλά.
Ρούλα: Σας τα λέω. Θας σας τα πω όλα. Ξέρετε πως ήρθαν τα πράγματα; 
Θόδωρος: Ο ρους των γεγονότων;
Ρούλα: Βεβαίως, σαν κορίτσι και εγώ, γνώρισα πολλούς νέους. Και με φίλησαν και με χάιδεψαν και με πήγαν και περίπατο στο moonlight. 
Θόδωρος: Που σε πήγανε;
Ρούλα: Στο moonlight
Θόδωρος: Τι είναι αυτό;
Ρούλα: Στο φεγγαρόφωτο.
Θόδωρος: Α! φεγγαράδα.
Ρούλα: Όπως γίνεται στην Αμερική. Στις ταινίες. 
Θόδωρος: Αμερικάνικο moonlight.
Ρούλα: Ναι, αλλά κανένας όμως δεν τόλμησε να ξεπεράσει τα όρια και να μου φερθεί πρόστυχα. 
Θόδωρος: Δηλαδή φιλούσανε, χαιδεύανε, φεύγανε!
Ρούλα: Μάλιστα. Ύστερα, ήρθε ο Μιχάλης.
Θόδωρος: Δε φίλησε ο Μιχάλης;
Ρούλα: Πως! Φίλησε.
Θόδωρος: Α! λέω και εγώ, γιατί δεν θά'ταν σωστό να μην πάρει συσσίτιο και ο Μιχάλης.
Ρούλα: Φίλησε... και κατά τον ρουν των γεγονότων μου λέει, "Εγώ θα σε πάρω", μου λέει.... 
Θόδωρος: Γυναίκα του.
Ρούλα: Γυναίκα του... ε, τό'πα στον μπαμπά μου να ξέρει κι'αυτός. Πατέρας είναι, δεν θα του το πω;
Χάρηκε ο μπαμπάς και κατά τον ρουν των γεγονότων, βγήκαμε ένα βράδυ περίπατο οι δυο μας.
Α! Είχα πάρει μαζί μου και το τρανζίστορ, όμως! 
Θόδωρος: Τρεις δηλαδή βγήκατε.
Ρούλα: Τρεις! Πήγαμε σε ένα κλαμπ. Ε, τώρα τα ξέρετε εσείς τα κλαμπς ε;
Θόδωρος: Αλίμονο! Που είμαι κάθε βράδυ;
Ρούλα: Σκοτάδι, ησυχία... πετάς μια δραχμή στο τζουκ-μποξ και παίζει sentimental.
Θόδωρος: Τι παίζει; 
Ρούλα: Sentimental! Αισθηματικά, γλυκά που λένε. Χορέψαμε... αλλά του Μιχάλη, όμως, δεν του άρεσε η ατμόσφαιρα. Δε πάμε ντάρλινγκ, μου λέει, στα πεύκα που έχεις και το τρανζιστοράκι σου, να χορέψουμε μόνοι μας; 
Θόδωρος: Και πήγατε;
Ρούλα: Στα πεύκα! 
Θόδωρος: Γιατί πήγες στα πεύκα Ρούλα; Κάμπια ήσουνα; 
  

Διάλογος από την ταινία "Ο Θόδωρος και το δίκανο".
Σενάριο: Νίκος Τσιφώρος
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος.
Παραγωγή: Finos Film
Πρεμιέρα: 15 Οκτωβρίου 1962

Παίζουν: Μίμης Φωτόπουλος, Σμαρούλα Γιούλη, Νίτσα Τσαγανέα, Χρήστος Τσαγανέας, Αντιγόνη Κουκούλη, Λαυρέντης Διανέλλος, Κώστας Βουτσάς, Δημήτρης Χόπτηρης, Βάσω Μεριδιώτου, Ρούλα Χρυσοπούλου, Εύα Κουκούλη. 
Τραγούδι: Τζένη Βάνου, Έρικα & Μαργαρίτα Μπρόγερ. Εμφανίζεται το μουσικό συγκρότημα Forminx. 

  • H ταινία έκοψε 31.317 εισιτήρια και ήρθε 21η ανάμεσα σε 82 ταινίες, τη σαιζόν 1962-1963.




Billy
photos: bill files











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου