Files for the past, present & future

City/Technology/Music/Auto/People/Arts

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Ο Βασίλης Λογοθετίδης για τον πατέρα του


Ο Βασίλης Λογοθετίδης γεννήθηκε στη Θράκη το 1898. Σε ηλικία 4 ετών εγκαταστάθηκε στην Κωνσταντινούπολη, μαζί με τους γονείς του και τα 4 αδέλφια του (τρία αγόρια και ένα κορίτσι).
Στο Δημοτικό είχε για δάσκαλο τον πατέρα του. Ο ίδιος είχε πει σε μια συνέντευξη του...
"Δάσκαλο μου στο Δημοτικό είχα τον πατέρα μου. Ε, λοιπόν, το ξύλο που έφαγα απ'αυτόν, "λόγω καθήκοντος", είναι άλλο πράγμα. Ήθελε να φαίνεται αμερόληπτος.
Έτσι, ενώ εγώ καθόμουν αληθινός άγγελος στο θρανίο μου, άκουγα τον Λογοθετίδη πατέρα να λέει προς τον Λογοθετίδη υιό...
-Λογοθετίδη, γιατί γέλασες:
Με το "Λογοθετίδη, γιατί γέλασες" κρύος ιδρώτας με περιέλουε γιατί καταλάβαινα ότι είχε φτάσει η ώρα για το καθιερωμένο μπερντάκι πατρός προς τέκνον.
Πράγμα παράξενο όμως. Ο τόσο αυστηρός στο σχολείο πατέρας μου, την απόφασή μου να γίνω θεατρίνος, την ενέκρινε".

Ο Λογοθετίδης στη μακρόχρονη καλλιτεχνική του πορεία, ανέβασε στο θέατρο 315 έργα, 115 ελληνικά και 200 ξένα. Επίσης έλαβε μέρος σε μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, κυρίως κατά τη δεκαετία του '50, με εξαιρετικές ερμηνείες.
Ο μεγάλος μας ηθοποιός "έφυγε" από τη ζωή στις 20 Φεβρουαρίου 1960.



Billy.


1 σχόλιο:

  1. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, θεωρώ την φιγούρα του ιδανική είτε για noir είτε για κωμωδία. Η περιεκτική λιτότητα του χιούμορ του, διαπεραστική. Απλά αξεπέραστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή