Η γέφυρα του Ευρίπου και, στο βάθος, η πόλης της Χαλκίδας κατά τη δεκαετία του '30. Η γέφυρα με το μεταλλικό σκελετό και το ξύλινο οδόστρωμα, είχε μια λωρίδα κυκλοφορίας έως και τη δεκαετία του '50. Με την αύξηση της κίνησης ήταν απαραίτητη η διαπλάτυνση της. Έτσι το 1959 προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη κατασκευή νέας γέφυρας. Το άνοιγμά της έως τότε γινόταν περιστροφικά με χειροκίνητο μηχανισμό. Το 1963 εγκαινιάζεται η νέα ηλεκτροκίνητη γέφυρα, πλάτους 11 μέτρων με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
Η Χαλκίδα τη δεκαετία του '30. Η παλιά γέφυρα και στο βάθος το κάστρο του Καράμπαμπα, κτισμένο το 1684 από τους Οθωμανούς.
Μια όμορφη εικόνα από τη Χαλκίδα, στα μέσα της δεκαετίας του ΄30.
Χαλκίδα δεκαετία '30. Στο μέσον το μέγαρο Κότσικα με τους χαρακτηριστικούς τρούλους, κτισμένο το 1906 από τον μηχανικό Ποθητό Καμάρα. Σήμερα σε αυτό το κτίριο στεγάζεται το Δημαρχείο της πόλης.
Βόλτα στη παραλία της Χαλκίδας του χτες. Αριστερά το ξενοδοχείο Παλίρροια, έργο επίσης του Ποθητού Καμάρα. Δυστυχώς, αυτό το υπέροχο κτίσμα σήμερα δεν υπάρχει. Τη θέση του έχει πάρει από το 1974 πολυώροφο ξενοδοχείο με το ίδιο όνομα.
"Χαλκίς, Λεωφόρος Αριστοτέλους", σε προπολεμική φωτογραφία. Σε πρώτο πλάνο δεξιά το ξενοδοχείο Παλίρροια.
Παλιά γέφυρα, δεκαετία '50.
Το ξενοδοχείο Lucy τη δεκαετία του '50. Εγκαινιάστηκε το 1955 εκφράζοντας το όραμα του Κ. Πλατανιώτη για ένα ξενοδοχείο πολυτελείας στη πόλη.
Η παραλία της Χαλκίδας τη δεκαετία του '50.
Άποψη της Χαλκίδας περίπου στα τέλη της δεκαετία του '60 ή, το αργότερο, αρχές δεκαετίας '70.
Billy
(photos αρχείο Billy Files)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου