Αύξηση 12.2% παρουσίασε ο Ιούλιος φέτος σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012, καθώς ταξινομήθηκαν 6.462 καινούργια αυτοκίνητα, έναντι 5.757 πέρσι. Μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων (πάνω από 50%) αφορούν εταιρικά αυτοκίνητα (fleet cars), ενώ οι ιδιωτικές πωλήσεις που έχουν και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους για τους εμπόρους, παραμένουν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Στο επτάμηνο (Ιαν.-Ιούλ.) οι συνολικές πωλήσεις ανέρχονται σε 36.826 αυτοκίνητα έναντι 38.188 το αντίστοιχο διάστημα του 2012 (πτώση 3.6%).
Τον Ιούλιο 2013 οι εταιρίες που ανέβηκαν στο βάθρο ήταν οι εξής. Στη πρώτη θέση τερμάτισε η Toyota με 660 μονάδες, 2η ακολούθησε η Hyundai με 625 μονάδες και τρίτη η Volkswagen με 606 μονάδες.
Πρώτη σε πωλήσεις είναι η Toyota και στο επτάμηνο με 3.980 αυτοκίνητα, με τη Volkswagen να την απειλεί πλέον ανοικτά, εφόσον έχει ταξινομήσει σε αυτό το διάστημα 3.857 αυτοκίνητα (διαφορά μόλις 123 μονάδες). Στη 3η θέση ακολουθεί η Opel με 3.496 πωλήσεις έχοντας εξασφαλίσει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Ακολουθούν κατά σειρά οι Hyundai, Fiat με μικρή διαφορά μεταξύ τους, ενώ μικρή είναι και η διαφορά μεταξύ της, 6ης τον Ιούλιο, Nissan με τη Skoda που βρέθηκε στην 7η θέση. Σε απόσταση αναπνοής από την τσέχικη εταιρία, βρέθηκε στην 8η θέση η Citroen (βλ. πίνακα). Αυτό συνεπάγεται πως τους επόμενους μήνες οι ανακατατάξεις στους πίνακες πωλήσεων θα είναι δεδομένες και ενδεχομένως μόνο η Opel έχει παγιώσει τη τρίτη θέση ως το τέλος της χρονιάς.
Στο επτάμηνο (Ιαν.-Ιούλ.) οι συνολικές πωλήσεις ανέρχονται σε 36.826 αυτοκίνητα έναντι 38.188 το αντίστοιχο διάστημα του 2012 (πτώση 3.6%).
Τον Ιούλιο 2013 οι εταιρίες που ανέβηκαν στο βάθρο ήταν οι εξής. Στη πρώτη θέση τερμάτισε η Toyota με 660 μονάδες, 2η ακολούθησε η Hyundai με 625 μονάδες και τρίτη η Volkswagen με 606 μονάδες.
Πρώτη σε πωλήσεις είναι η Toyota και στο επτάμηνο με 3.980 αυτοκίνητα, με τη Volkswagen να την απειλεί πλέον ανοικτά, εφόσον έχει ταξινομήσει σε αυτό το διάστημα 3.857 αυτοκίνητα (διαφορά μόλις 123 μονάδες). Στη 3η θέση ακολουθεί η Opel με 3.496 πωλήσεις έχοντας εξασφαλίσει σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Ακολουθούν κατά σειρά οι Hyundai, Fiat με μικρή διαφορά μεταξύ τους, ενώ μικρή είναι και η διαφορά μεταξύ της, 6ης τον Ιούλιο, Nissan με τη Skoda που βρέθηκε στην 7η θέση. Σε απόσταση αναπνοής από την τσέχικη εταιρία, βρέθηκε στην 8η θέση η Citroen (βλ. πίνακα). Αυτό συνεπάγεται πως τους επόμενους μήνες οι ανακατατάξεις στους πίνακες πωλήσεων θα είναι δεδομένες και ενδεχομένως μόνο η Opel έχει παγιώσει τη τρίτη θέση ως το τέλος της χρονιάς.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
|
|||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
TOYOTA
|
660
|
10.2%
|
2
|
HYUNDAI
|
625
|
9.7%
|
3
|
VOLKSWAGEN
|
606
|
9.4%
|
4
|
OPEL
|
583
|
9.0%
|
5
|
SKODA
|
406
|
6.3%
|
6
|
FIAT
|
405
|
6.3%
|
7
|
SEAT
|
400
|
6.2%
|
8
|
NISSAN
|
388
|
6.0%
|
9
|
FORD
|
322
|
5.0%
|
10
|
CITROEN
|
302
|
4.7%
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ : 7μηνο IAN. - ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
|
|||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
TOYOTA
|
3.980
|
10.8%
|
2
|
VOLKSWAGEN
|
3.857
|
10.5%
|
3
|
OPEL
|
3.496
|
9.5%
|
4
|
HYUNDAI
|
2.622
|
7.1%
|
5
|
FIAT
|
2.516
|
6.8%
|
6
|
NISSAN
|
2.388
|
6.5%
|
7
|
SKODA
|
2.203
|
6.0%
|
8
|
CITROEN
|
2.192
|
6.0%
|
9
|
SUZUKI
|
1.488
|
4.0%
|
10
|
FORD
|
1.484
|
4.0%
|
Όσον αφορά στα best sellers της αγοράς τον Ιούλιο, το Opel Corsa ήρθε πρώτο με 330 αυτοκίνητα, τρεις μονάδες μόλις μπροστά από το Hyundai i20 (327 μονάδες), ενώ το Toyota Yaris ακολούθησε τρίτο με 300 αυτοκίνητα. Τη πρώτη πεντάδα του Ιουλίου κλείνει η VW με τα Polo (4ο) & Golf (5ο). Το τελευταίο είναι πλέον και ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας του (segment C) έχοντας αφήσει πίσω τα Opel Astra και Toyota Auris. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα μοντέλα της δεκάδας, με εξαίρεση το Ford Fiesta, έδωσαν τη μάχη για διαφορά λίγων μόλις αυτοκινήτων μεταξύ τους (πίνακας κάτω).
TA 10 ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΝΤΕΛΑ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
|
||
Α/Α
|
ΜΟΝΤΕΛΟ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
1
|
OPEL CORSA
|
330
|
2
|
HYUNDAI i20
|
327
|
3
|
TOYOTA YARIS
|
300
|
4
|
VOLKSWAGEN POLO
|
216
|
5
|
VOLKSWAGEN GOLF
|
212
|
6
|
FORD FIESTA
|
189
|
7
|
TOYOTA AURIS
|
168
|
8
|
FIAT PANDA (new)
|
165
|
9
|
CITROEN C3
|
163
|
10
|
HYUNDAI i10
|
161
|
Το Opel Corsa (πάνω) ήταν το δημοφιλέστερο μοντέλο της ελληνικής αγοράς τον Ιούλιο, όμως το Hyundai i20 (κάτω) ήρθε στη 2η θέση με τρία μόλις αυτοκίνητα διαφορά.
To Golf της VW ήρθε 5ο σε πωλήσεις στη χώρα μας τον Ιούλιο, με μικρή διαφορά πίσω από το 4ο Polo. Eίναι πλέον το best seller στη μικρομεσαία κατηγορία, ενώ η γερμανική εταιρία είναι στη 2η θέση των συνολικών ταξινομήσεων επταμήνου με διαφορά 0.3% πίσω από τη Toyota.
H Ford ήρθε 9η σε πωλήσεις τον Ιούλιο κυρίως χάρη στο ανανεωμένο Fiesta που τερμάτισε 6ο στον πίνακα των πιο δημοφιλών μοντέλων του μήνα. Σε επίπεδο επταμήνου η Ford κλείνει το top10 των εταιριών στη χώρα μας.
H ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ : RETRO
Άλλο ένα ταξίδι στο χτες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Ιούλιος 1969. Η αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο του '69 έφτασε στις 2.143 μονάδες (τμήμα Συγκοινωνιών Χολαργού). Τις περισσότερες πωλήσεις πέτυχε η Ford, με 315 αυτοκίνητα συνολικά. Στη δεύτερη θέση ακολούθησε η Volkswagen με 301 πωλήσεις, ενώ τη πρώτη πεντάδα έκλεισαν κατά σειρά η Fiat με 226 πωλήσεις, η Opel με 123 και η Peugeot με 97 πωλήσεις.
Εντύπωση προκαλεί ο μικρός αριθμός στις πωλήσεις μεταχειρισμένων Ι.Χ. αυτοκινήτων, σε σύγκριση με τα καινούργια. Μόλις 324 τέτοια αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν τον Ιούλιο.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ – ΙΟΥΛΙΟΣ 1969 (Αθήνα)
|
||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
1
|
FORD (UK/D/USA)
|
315
|
2
|
VOLKSWAGEN
|
301
|
3
|
FIAT
|
226
|
4
|
OPEL
|
123
|
5
|
PEUGEOT
|
97
|
6
|
DATSUN
|
86
|
7
|
AUSTIN
|
75
|
8
|
ALFA ROMEO
|
65
|
9
|
MORRIS
|
59
|
-
|
SIMCA
|
59
|
Η Ford κατέκτησε τη πρωτιά στις πωλήσεις τον Ιούλιο του 1969 (περιοχή πρωτευούσης).
Η VW βρέθηκε στη 2η θέση με μικρή διαφορά πίσω από τη Ford.
Ιούλιος 1987. Η Nissan κυριάρχησε στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του '87. Ταξινόμησε 1.298 αυτοκίνητα κατακτώντας μερίδιο 20.7% !
Στη 2η θέση ήρθε η Seat με 530 μονάδες και ακολούθησε η Toyota με 421 μονάδες. Συνολικά οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο του 1987, ανήλθαν σε 6.278.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΙΟΥΛΙΟΣ 1987
|
|||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
NISSAN
|
1.298
|
20.7%
|
2
|
SEAT
|
530
|
8.4%
|
3
|
TOYOTA
|
421
|
6.7%
|
4
|
LADA
|
394
|
6.3%
|
5
|
AUSTIN ROVER
|
383
|
6.1%
|
6
|
FIAT
|
354
|
5.6%
|
7
|
OPEL
|
316
|
5.0%
|
8
|
CITROEN
|
255
|
4.1%
|
9
|
AUDI
|
253
|
4.0%
|
10
|
SKODA
|
225
|
3.6%
|
Στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 1987 οι πωλήσεις καινούργιων Ι.Χ. έφτασαν στις 31.330
Η Νissan ήταν η πρώτη σε πωλήσεις εταιρία και στο επτάμηνο με 4.830 αυτοκίνητα και μερίδιο 15.4%
Η Nissan ήρθε πρώτη τον Ιούλιο του 1987 με μερίδιο 20.7%.
Η Seat κατέκτησε τη 2η θέση με σημαντική διαφορά από τη Nissan. To Ibiza ήταν το hit της Ισπανικής εταιρίας.
Η Skoda έκλεινε τη πρώτη δεκάδα στις πωλήσεις επιβατικών τον Ιούλιο του '87, με 225 μονάδες. Στο πρώτο επτάμηνο του έτους οι συνολικές πωλήσεις της εταιρίας ανέρχονταν σε 1.340, κατακτώντας σε αυτό το διάστημα την 9η θέση με ποσοστό 4.3%
Billy.
(στοιχεία : ΣΕΑΑ)
(photos αρχείο Billy Files)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου