Files for the past, present & future

City/Technology/Music/Auto/People/Arts

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Κάτι κουρασμένα παλικάρια

Παπαγιαννόπουλος (γιατρός): Επιτρέπονται αυτά στην ηλικία σου;
Κωνσταντάρας: Καλά, και πως την μετράς την ηλικία μου;
Παπαγιαννόπουλος: Όπως μετράω και την δική μου. Στα 50 δεν είμαστε και οι δυό;
Κωνσταντάρας: Καθόλου! Εσύ την δική σου μέτρα την όπως θέλεις. Εγώ την δική μου δεν τη μετράω με τα χρόνια, την μετράω με την διάθεσή μου.
Παπαγιαννόπουλος: Και που την τοποθετείς... στα 25;
Κωνσταντάρας: Και βγάλε!!!
Παπαγιαννόπουλος: Α! τηνέϊτζερ...
Κωνσταντάρας: Μάλιστα!
Παπαγιαννόπουλος: Και έχεις και την πίεση σου στα 18...
Κωνσταντάρας: Ε, κι'αυτή τηνέϊτζερ...

Διάλογος από την ταινία "Κάτι κουρασμένα παλικάρια" (1967)  της Φίνος Φιλμ.
Παίζουν: Λάμπρος Κωνσταντάρας, Μπέτυ Αρβανίτη, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Νόρα Βαλσάμη, Χρόνης Εξαρχάκος, Μέλπω Ζαρόκωστα, Μαρία Μπονέλου, Μίτση Κωνσταντάρα, Ντίνος Λύρας κ.α.
Σενάριο: Κώστας Πρετεντέρης - Ασημάκης Γιαλαμάς.
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος.
Πρεμιέρα: 13 Νοεμβρίου 1967. Την ίδια μέρα στις κινηατογραφικές αίθουσες έκανε πρεμιέρα και το "Βίβα Ρένα", άλλη μια ταινία του Λάμπρου Κωνσταντάρα, δίπλα στη Ρένα Βλαχοπούλου.
Το "Κάτι κουρασμένα παλικάρια", έκοψε 382.257 εισιτήρια και ήρθε στη 13η θέση ανάμεσα σε 99 ταινίες, τη σαιζόν 1967-1968.



Billy.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου