Ήδη πριν απ'το πόλεμο υπήρχε το δρομολόγιο Νο 3 του τραμ, που ένωνε τα Πατήσια με τους Αμπελοκήπους.
Επί Κων. Καραμανλή άρχισε το ξήλωμα των γραμμών του τραμ (το 1953) με σκοπό αντικατασταθούν από τα τρόλλεϋ. Η πρώτη γραμμή στην οποία χρησιμοποιήθηκαν τα τρόλλεϋ στην Αθήνα ήταν αυτή η γραμμή, η οποία μέχρι σήμερα έχει το ίδιο νούμερο.
Τα οχήματα ήταν μεγάλα, 12 μέτρα, ιταλικής κατασκευής. Τα μηχανικά μέρη ήταν Alfa Romeo με αμάξωμα Casaro και ηλεκτρικά GCE.
Επί Κων. Καραμανλή άρχισε το ξήλωμα των γραμμών του τραμ (το 1953) με σκοπό αντικατασταθούν από τα τρόλλεϋ. Η πρώτη γραμμή στην οποία χρησιμοποιήθηκαν τα τρόλλεϋ στην Αθήνα ήταν αυτή η γραμμή, η οποία μέχρι σήμερα έχει το ίδιο νούμερο.
Τα οχήματα ήταν μεγάλα, 12 μέτρα, ιταλικής κατασκευής. Τα μηχανικά μέρη ήταν Alfa Romeo με αμάξωμα Casaro και ηλεκτρικά GCE.
Αύγουστος 1954. Τρόλλεϋ της ΗΕΜ στους Αμπελοκήπους. Τα "ηλεκτροκίνητα λεωφορεία" δεν είχαν κλείσει ούτε χρόνο στους Αθηναϊκούς δρόμους. Η γραμμή Πατήσια-Αμπελόκηποι ήταν η πρώτη στην οποία αντικαταστάθηκαν τα "ενοχλητικά", κατά τον τύπο της εποχής, τραμ.
Billy
(photo αρχείo Billy Files)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου