Στις αρχές Φεβρουαρίου 1954, ο Σαρακάκης που είχε εκείνη τη περίοδο την αντιπροσωπία της Renault στη χώρα μας, δημοσίευσε μια διαφήμιση στο τύπο με σκοπό τη προώθηση του ταπεινού και οικονομικού "4CV". Όμως στη καταχώρηση εικονιζόταν το μεγάλο και ακριβό μοντέλο "Fregate".
Λίγες μέρες αργότερα ο Σαρακάκης δημοσιεύει μια νέα διαφήμιση με σκοπό να διορθώσει το λάθος.
Η νέα καταχώρηση ανέφερε πως η αντιπροσωπία δέχθηκε 100.000(!) τηλεφωνήματα από αναγνώστες που υπέδειξαν το λάθος της πρώτης διαφήμισης, ενώ πλέον εικονιζόταν το σωστό μοντέλο. Δε ξέρουμε βέβαια αν επρόκειτο όντως για λάθος ή απλά ήταν ένα διαφημιστικό "κόλπο" της εταιρίας "ΑΔΕΛ" και του Σαρακάκη.
Billy
(αρχείο Billy Files)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου