Κατά τη δεκαετία του '60, η Citroen κάλυπτε με τη γκάμα της ουσιαστικά τα δυο άκρα της αυτοκίνησης. Από τη μια, τα μικρά προσιτά και οικονομικά 2CV (και τα παράγωγά του). Από την άλλη, οι μεγάλες, προηγμένες σχεδιαστικά και τεχνολογικά DS.
Τον Σεπτέμβριο του 1966 η παρουσία της μεγάλης Citroen στην Ελλάδα συμπλήρωνε μια δεκαετία.
Τη συγκεκριμένη περίοδο ήταν διαθέσιμες στη χώρα μας 3 εκδόσεις του μοντέλου (μέσω της "ΑΡΜΑ Ο.Ε", στη Λ. Συγγρού 110).
Η πιο προσιτή ID 19, με τον κινητήρα των 1.911 κ.εκ στους 13 φορ. ίππους (ονομαστική ισχύς 86 ίππων). Η τελική τιμή της ήταν 145.000 δραχμές, με εισφορά 32.500 δραχ.
Ακολουθούσε η DS 19 με κινητήρα 1.985 κ.εκ στους 14 φορ. ίππους και απόδοση 90 ίππων, με τιμή 165.000 δραχ. (εισφορά 32.500 δραχ.).
Τέλος υπήρχε η DS 21 στους 15 φορ. ίππους, με κινητήρα 2.175 κ.εκ και απόδοση 109 ίππους. Η τελική της τιμή ήταν 190.000 δραχ., με την εισφορά να είναι στις 52.000 δραχ.
Οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρίας στη χώρα μας, το 1966, έφτασαν τις 235 μονάδες, περίπου. Άγνωστο πόσες από αυτές αφορούσαν τις ID & DS. Φυσικά, λόγω της απουσίας της από τις δημοφιλέστερες εμπορικά κατηγορίες, εκείνη την εποχή, οι πωλήσεις της παρέμεναν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, σε σχέση με τους υπόλοιπους γάλλους κατασκευαστές.
Τον Σεπτέμβριο του 1966 η παρουσία της μεγάλης Citroen στην Ελλάδα συμπλήρωνε μια δεκαετία.
Τη συγκεκριμένη περίοδο ήταν διαθέσιμες στη χώρα μας 3 εκδόσεις του μοντέλου (μέσω της "ΑΡΜΑ Ο.Ε", στη Λ. Συγγρού 110).
Η πιο προσιτή ID 19, με τον κινητήρα των 1.911 κ.εκ στους 13 φορ. ίππους (ονομαστική ισχύς 86 ίππων). Η τελική τιμή της ήταν 145.000 δραχμές, με εισφορά 32.500 δραχ.
Ακολουθούσε η DS 19 με κινητήρα 1.985 κ.εκ στους 14 φορ. ίππους και απόδοση 90 ίππων, με τιμή 165.000 δραχ. (εισφορά 32.500 δραχ.).
Τέλος υπήρχε η DS 21 στους 15 φορ. ίππους, με κινητήρα 2.175 κ.εκ και απόδοση 109 ίππους. Η τελική της τιμή ήταν 190.000 δραχ., με την εισφορά να είναι στις 52.000 δραχ.
Οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρίας στη χώρα μας, το 1966, έφτασαν τις 235 μονάδες, περίπου. Άγνωστο πόσες από αυτές αφορούσαν τις ID & DS. Φυσικά, λόγω της απουσίας της από τις δημοφιλέστερες εμπορικά κατηγορίες, εκείνη την εποχή, οι πωλήσεις της παρέμεναν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, σε σχέση με τους υπόλοιπους γάλλους κατασκευαστές.
Η "ID 19" (photo) ήταν η πιο προσιτή έκδοση της μεγάλης Citroen. Ανήκε στη κατηγορία των 13 φορ. ίππων και κόστιζε 145.000 δραχμές, τον Σεπτέμβριο του '66. Εκείνη τη περίοδο η ID άρχισε να διατίθεται με αυξημένη ιπποδύναμη, ενώ η τιμή της ήταν στα ίδια επίπεδα με εκείνη μιας BMW 1800.
Billy
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου