Files for the past, present & future

City/Technology/Music/Auto/People/Arts

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Θανασάκης ο πολιτευόμενος


Αθανάσιος Γκοβότσος (Βύρων Πάλλης): Εγώ λοιπόν, ομολογώ ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Με 3.960 σταυρούς προτιμήσεως, είσαι ένας υπολογίσιμος πολιτικός παράγων. 
Μελέτης (Ντίνος Ηλιόπουλος): Τι παράγων ρε Θανασάκη, αφού δεν βγήκες;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Δεν βγήκα, αλλά έχω 3.960 προσωπικούς ψήφους. 
Μελέτης: Τι πάει να πει αυτό;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Πάει να πει ότι, 3.960 ψηφοφόρους, τους έχω εδώ!!! Τους κρατάω στη χούφτα μου.
Μελέτης: Τι;;;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Tους κρατάω στη χούφτα μου.
Μελέτης: Τους κρατάς στη χούφτα σου;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Nαι!
Μελέτης: Βουλευτής βγήκες;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Όχι! 
Μελέτης: Ε! αμόλα τους... εμ καλά σου λέω. Τι τους έχεις και τους κρατάς 3.960 ψηφοφόρους στη χούφτα σου; Άς' τους να παν στα σπίτια τους! 
Μαίρη (Άννα Συνοδινού): Mην τον παρεξηγείς τον Μελέτη, Θανασάκη. Ο Μελέτης δεν καταλαβαίνει από πολιτική. Δεν μπορεί να καταλάβει ότι με τόσους σταυρούς, είσαι ένα από τα πιο αξιόλογα στελέχη του κόμματος. Ε, και αν δεν βγήκες βουλευτής...
Αθανάσιος Γκοβότσος: Tι σημασία έχει που δεν βγήκα βουλευτής; Ένα κόμμα όταν έρχεται στην κυβέρνηση, για να επανδρώσει τον κρατικό μηχανισμό, χρειάζεται όλα τα αξιόμαχα στελέχη του. 
Μα, αν θέλω Νομαρχία, την έχω εδώ... 
Μελέτης: Στη χούφτα και τη Νομαρχία;
Αθανάσιος Γκοβότσος: Στη χούφτα!
Μελέτης: Εκείνο που θαυμάζω λοιπόν σε σένα Θανασάκη, είναι η χούφτα σου! 


Διάλογος από την ταινία "Θανασάκης ο πολιτευόμενος".
Πρεμιέρα: 11 Ιανουαρίου 1954.
Σενάριο: Αλέκος Σακελλάριος - Χρήστος Γιαννακόπουλος
Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Παίζουν: Ντίνος Ηλιόπουλος, Βύρων Πάλλης, Άννα Συνοδινού, Κάτια Παναγιώτου, Τζόλυ Γαρμπή, Δέσπω Διαμαντίδου, Νίκος Φέρμας, Γιώργος Μούτσιος, Τάκης Παναγιωτόπουλος, Γιώργος Νάκος, Σπύρος Καψάλης.
Παραγωγή: Γκλόρια Φιλμ - Σπέντζος Φιλμ
Η ταινία έκοψε 33. 649 εισιτήρια, και ήρθε 11η από τις 21 ταινίες της σαιζόν. 



Billy.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου