Η Daihatsu ήταν ένας ακόμα από τους ιάπωνες κατασκευαστές που έκαναν δειλά-δειλά την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά, κατά τη δεκαετία του '60. Tα πρώτα αυτοκίνητα, φαίνεται πως ήρθαν στην Ελλάδα στις αρχές του 1964. Αντιπρόσωπος ήταν η "ΑΧΙΛΛΕΥΣ Α.Ε", η οποία λίγα χρόνια πριν είχε την αντιπροσωπεία της βρετανικής Triumph. Τα κεντρικά της βρίσκονταν στην οδό Πατησίων 130, ενώ διέθετε και υποκατάστημα στη Λεωφ. Συγγρού 16. Τα μοντέλα που διέθετε στην εγχώρια αγορά το πρώτο διαστημα, αφορούσαν τα ελαφρά φορτηγά της εταιρίας (Hi Line) καθώς και το μικρό Hi Jet των 360 κυβικών εκατοστών, σε έκδοσεις pickup & Station. Μέσα στο '64 έκανε την εμφάνιση του και το επιβατικό Compagno, στα 800 κ. εκ. σε εκδόσεις sedan & station wagon.
H Daihatsu ποτέ δεν πρωταγωνίστησε στην ελληνική αγορά, όπως άλλωστε συνέβει και σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Τα επόμενα χρόνια παρουσίασε μια σειρά μικρών και μεσαίων επιβατικών, με μικρή ή μέτρια παρουσία στους ελληνικούς δρόμους, καθώς και μια σειρά μοντέλων εκτός δρόμου (τζιπ) και επαγγελματικών οχημάτων. Την εταιρία ανέλαβαν ανά διαστήματα διάφορες επιχειρήσεις, όπως η "Η. ΚΑΜΜΕΝΟΣ Α.Ε" (Λ, Συγγρού 196), η "LYNTON" (δεκ. '80, Λ. Αθηνών & Κηφισσού) και η "AGRIPAN" (ιδρ. 1992) του Ομίλου Κοντέλλη.
Όσον αφορά τον Ηλία Καμμένο, η επιχείρησή του συμμετείχε στην ίδρυση της "Αουτομεκάνικα Α.Ε", η οποία κατασκεύαζε στη χώρα μας το επαγγελματικό Daihatsu Zebra, στις αρχές της δεκαετίας του '80.
Τα τελευταία χρόνια η Daihatsu γνώρισε αρκετή επιτυχία στην Ελλάδα με το εκτός δρόμου Terios.
Το 2013 η εταιρία αποχώρησε από τις αγορές της Ευρώπης λόγω μειωμένων πωλήσεων, κατά συνέπεια και από την ελληνική. Εκείνη τη χρονιά η Daihatsu ταξινόμησε 145 αυτοκίνητα στην Ελλάδα (Τerios, Cuore & Sirion)
H Daihatsu ποτέ δεν πρωταγωνίστησε στην ελληνική αγορά, όπως άλλωστε συνέβει και σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Τα επόμενα χρόνια παρουσίασε μια σειρά μικρών και μεσαίων επιβατικών, με μικρή ή μέτρια παρουσία στους ελληνικούς δρόμους, καθώς και μια σειρά μοντέλων εκτός δρόμου (τζιπ) και επαγγελματικών οχημάτων. Την εταιρία ανέλαβαν ανά διαστήματα διάφορες επιχειρήσεις, όπως η "Η. ΚΑΜΜΕΝΟΣ Α.Ε" (Λ, Συγγρού 196), η "LYNTON" (δεκ. '80, Λ. Αθηνών & Κηφισσού) και η "AGRIPAN" (ιδρ. 1992) του Ομίλου Κοντέλλη.
Όσον αφορά τον Ηλία Καμμένο, η επιχείρησή του συμμετείχε στην ίδρυση της "Αουτομεκάνικα Α.Ε", η οποία κατασκεύαζε στη χώρα μας το επαγγελματικό Daihatsu Zebra, στις αρχές της δεκαετίας του '80.
Τα τελευταία χρόνια η Daihatsu γνώρισε αρκετή επιτυχία στην Ελλάδα με το εκτός δρόμου Terios.
Το 2013 η εταιρία αποχώρησε από τις αγορές της Ευρώπης λόγω μειωμένων πωλήσεων, κατά συνέπεια και από την ελληνική. Εκείνη τη χρονιά η Daihatsu ταξινόμησε 145 αυτοκίνητα στην Ελλάδα (Τerios, Cuore & Sirion)
Το Campagno ήταν το πρώτο επιβατικό Daihatsu που διατέθηκε στην Ελλάδα,
στα τέλη του 1964 (photo)
To Daihatsu Hi-Line, ένα από τα πρώτα επαγγελματικά μοντέλα της εταιρίας που ήρθε στη χώρα μας.
Το μικρό & οικονομικό Cuore ήταν ένα από τα σχετικά επιτυχημένα μοντέλα της Daihatsu στην Ελλάδα, στις αρχές της δεκαετίας του '80.
Billy
(photos: αρχείο bill-files)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου