NSU Ro80
To ΝSU Ro80 βγήκε στην παραγωγή στα τέλη του 1967. Επρόκειτο για ένα πρωτοποριακό σχεδιαστικά συτοκίνητο. Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε επίσημα στα τέλη Μαρτίου του 1968, σε εκδήλωση που έκανε η εδώ αντιπροσωπεία "Μανιατόπουλος-Βαγιωνής" στο Χίλτον Αθηνών, με προσκεκλημένους πολλούς δημοσιογράφους. Λίγο αργότερα ξεκίνησε και η διαφημιστική προβολή του μοντέλου (στη φωτό κάτω, καταχώρηση τον Απρίλιο του '68). Το Ro80 είχε ανακηρυχθεί "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1968" και διέθετε κινητήρα Wankel. Ιδιαίτερα ακριβό αυτοκίνητο (κόστιζε περισσότερο από μια Mercedes 200), έως τον Ιούλιο του '68 είχαν διατεθεί στη χώρα μας περί τις 10 μονάδες. Μεταξύ των τυχερών ιδιοκτητών και η ηθοποιός Χριστίνα Σύλβα.
BMW
Στις 28 Νοεμβρίου 1963 έγινε επισήμως η ίδρυση και η έναρξη εργασιών νέας αντιπροσωπείας BMW στην Ελλάδα, της "BMW ΕΛΛΑΣ Α.Ε". Η νέα οργάνωση του δικτύου πωλήσεων και συντήρησης έγινε με πρωτοβουλία του ίδιου του γερμανκού εργοστασίου. Η έδρα βρισκόταν αρχικά στη Λεωφ. Συγγρού 70 και αργότερα στην Συγγρού 226. Ήταν η εποχή που η BMW ξεκίνησε την ανοδική της πορεία (και) στην εγχώρια αγορά. Ήδη όταν ανέλαβε η νέα επιχείρηση, είχαν διατεθεί 214 νέα αυτοκίνητα της εταιρίας στην περιοχή πρωτευούσης (Ιαν./Νοε. 1963), από μόλις 66 το αντίστοιχο διάστημα του 1962. Το ίδιο διάστημα την επόμενη χρονιά (1964), οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις 304, με τη BMW να καταλαμβάνει τη 11η θέση. Η δυναμική της εταιρίας συνεχίστηκε τα επόμενα χρόνια, με σημαντικό ρόλο να παίζει το μεσαίο 4πορτο οικογενειακό "1600"/"1800"/"2000". Η BMW βρέθηκε μέσα στις 10 πρώτες σε πωλήσεις εταιρίες ακριβως 50 χρόνια πρίν, το Νομέβριο του 1965 (Αθήνα). Πριν από την "BMW ΕΛΛΑΣ Α.Ε" την αντιπροσωπεία είχε στη χώρα μας η "ΒΙΤΕΜ Α.Ε".
Lloyd 1960
Lloyd Arabella 1960 (Δ. Γερμανία). Ένα μοντέλο μιας εταιρίας που αποτελεί παρελθόν και αφορούσε μια προσιτή εναλλακτική στην ελληνική αγορά. Μοτέρ 897 κ.εκ . Γενικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα, εκείνη την εποχή, οι "Αφοι Μπαντούνα" στην Λεωφόρο Συγγρού 67.
Billy
έρευνα: Billy
(photos αρχείο bill files)
Bill έχω την εντύπωση ότι η ΒΙΤΕΜ δραστηριοποιήθηκε πρώτη στα 60ς, κατόπιν η Intercar στα 70ς εως το 2003 ή 4 - δε θυμάμαι και τέλος η bmw hellas (που ήταν Γλυφάδα και κατόπιν Καλυφτάκι-Ν. Κηφισιά)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη ΒΙΤΕΜ διαδέχθηκε η BMW Ελλάς το 1963, όπως γράφει και το κείμενο, και ακολούθησε η Intercar στα μέσα των 70s. Προφανώς η τότε επιχείρηση καμία σχέση δεν είχε με την σημερινή BMW Hellas. :)
Διαγραφή