Ανοδικά κινήθηκε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου και τον Οκτώβριο. Οι πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ανήλθαν σε 6.003 μονάδες, αύξηση 20.8% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2013, όπου είχαν διατεθεί 4.971 μονάδες.
Σε επίπεδο έτους, οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 22.2% σε σχέση με πέρσι, με 59.847 ταξινομήσεις, έναντι 48.981 το αντίστοιχο διάστημα το 2013.
Αυτό σημαίνει ότι η αγορά φέτος θα κλείσει γύρω στις 70.000 μονάδες. Σημαντικό μερίδιο στην αυξητική πορεία, έχουν τα εταιρικά αυτοκίνητα.
Στη πρώτη θέση των πωλήσεων Οκτωβρίου βρέθηκε η Volkswagen, με 815 μονάδες και ποσοστό 13.6%. Δεύτερη ακολούθησε η Toyota με 662 μονάδες και ποσοστό 11.0%.
Τη πρώτη τριάδα συμπλήρωσε η Opel, που πέτυχε 575 πωλήσεις και ποσοστό 9.6%
Αναλυτικότερα:
Στο έτος, η Toyota εξακολουθεί να βρίσκεται στη κορυφή, με 6.524 πωλήσεις και δε δείχνει να απειλείται ως το τέλος της χρονιάς. Από κει και πέρα, είχαμε ανακατατάξεις τον Οκτώβριο, με τη Volkswagen να περνάει στη 2 θέση (από 4η τον Σεπτέμβριο) αφήνοντας πίσω τις Nissan και Opel, που τον Σεπτέμβριο κατείχαν την 2η και 3η θέση αντίστοιχα. Τον Οκτώβριο η Nissan έπεσε στην 4 θέση με την Opel να διατηρεί την 3η θέση στη γενική κατάταξη. Όπως φαίνεται, πάντως, και στον πίνακα που ακολουθεί, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά για τις τρεις αυτές εταιρίες μέχρι το κλείσιμο του έτους και πολλά θα εξαρτηθούν από τις επιδόσεις τους τον Νοέμβριο.
Σε επίπεδο έτους, οι συνολικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 22.2% σε σχέση με πέρσι, με 59.847 ταξινομήσεις, έναντι 48.981 το αντίστοιχο διάστημα το 2013.
Αυτό σημαίνει ότι η αγορά φέτος θα κλείσει γύρω στις 70.000 μονάδες. Σημαντικό μερίδιο στην αυξητική πορεία, έχουν τα εταιρικά αυτοκίνητα.
Στη πρώτη θέση των πωλήσεων Οκτωβρίου βρέθηκε η Volkswagen, με 815 μονάδες και ποσοστό 13.6%. Δεύτερη ακολούθησε η Toyota με 662 μονάδες και ποσοστό 11.0%.
Τη πρώτη τριάδα συμπλήρωσε η Opel, που πέτυχε 575 πωλήσεις και ποσοστό 9.6%
Αναλυτικότερα:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 (Top 10)
|
|||
A/A
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
VOLKSWAGEN
|
815
|
13.6%
|
2
|
TOYOTA
|
662
|
11.0%
|
3
|
OPEL
|
575
|
9.6%
|
4
|
NISSAN
|
374
|
6.2%
|
5
|
FIAT
|
373
|
6.2%
|
6
|
FORD
|
301
|
5.0%
|
7
|
HYUNDAI
|
289
|
4.8%
|
8
|
SUZUKI
|
282
|
4.7%
|
9
|
CITROEN
|
264
|
4.4%
|
10
|
RENAULT
|
248
|
4.1%
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
IAΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 (Top 10)
|
|||
A/A
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
TOYOTA
|
6.524
|
10.9%
|
2
|
VOLKSWAGEN
|
5.731
|
9.6%
|
3
|
OPEL
|
5.506
|
9.2%
|
4
|
NISSAN
|
5.310
|
8.9%
|
5
|
FIAT
|
3.512
|
5.9%
|
6
|
HYUNDAI
|
3.470
|
5.8%
|
7
|
FORD
|
3.136
|
5.2%
|
8
|
SUZUKI
|
3.071
|
5.1%
|
9
|
SKODA
|
2.908
|
4.9%
|
10
|
CITROEN
|
2.823
|
4.7%
|
Η VW πήρε τη πρωτιά τον Οκτώβριο στη χώρα μας, με σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό. (photo: VW Polo)
H αγορά
αυτοκινήτου 5 χρόνια πριν, Οκτώβριος 2009
Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη
χώρα μας τον πριν μια πενταετία, τον Οκτώβριο του 2009. Η συγκεκριμένη χρονιά
χαρακτηρίστηκε από τις σημαντικές αυξομειώσεις των ταξινομήσεων από μήνα σε
μήνα. Κύριος λόγος ότι η αγορά επηρεάστηκε από μια σειρά αποφάσεων της τότε κυβέρνησης, όπως η προσωρινή μείωση του Ενιαίου
Τέλους Ταξινόμησης και η επιστροφή της
απόσυρσης λίγο αργότερα (για πρώτη φορά μετά το 1992), πριν από τις εκλογές που είχαν προκηρυχτεί για τις 4
Οκτωβρίου. Επιπλέον, η Ελλάδα είχε ήδη εισέλθει σε ύφεση, με το 2009 να σηματοδοτεί το τέλος
της χρυσής εποχής της αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα μας, που είχε ξεκινήσει μια
δεκαετία πριν.
Τον Οκτώβριο του 2009, διατέθηκαν στην Ελλάδα 11.725 νέα Ι.Χ
ενώ στο διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 192.769
μονάδες.
Οι 10 πρώτες σε πωλήσεις εταιρίες τον Οκτώβριο του 2009 ήταν
οι εξής:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2009
|
|||
Α/Α
|
ΕΤΑΙΡΙΑ
|
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
|
ΠΟΣΟΣΤΟ
|
1
|
VOLKSWAGEN
|
1.228
|
10.5%
|
2
|
TOYOTA
|
1.177
|
10.0%
|
3
|
FORD
|
887
|
7.6%
|
4
|
OPEL
|
797
|
6.8%
|
5
|
SUZUKI
|
685
|
5.8%
|
6
|
SKODA
|
668
|
5.7%
|
7
|
HYUNDAI
|
620
|
5.3%
|
8
|
FIAT
|
566
|
4.8%
|
9
|
BMW
|
418
|
3.6%
|
10
|
MERCEDES
|
406
|
3.5%
|
H VW, όπως και φέτος, ήταν πρώτη σε πωλήσεις στη χώρα μας τον Οκτώβριο του 2009,
με το Golf (photo) να αποτελεί το πρώτο
σε πωλήσεις μοντέλο, με 480 μονάδες.
Billy
Στοιχεία: ΣΕΑΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου