Σελίδες

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου 25 χρόνια πριν (1990)

Με την είσοδο της δεκαετίας του '90,  νέα δεδομένα ίσχυσαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Η σημαντική μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης για τα οχήματα αντιρυπαντικής τεχνολογίας, με καταλύτη, οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων νέων Ι.Χ, επιβατικών κατά 35%.
Συνολικά 115.314 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη χώρα μας το 1990, έναντι 85.645 τη προηγούμενη χρονιά (1989). Ήταν η πρώτη φορά μετά το 1978, που η εγχώρια αγορά  υπερέβενε τις 100.000 μονάδες, ενώ η Ελλάδα έμπαινε στην εποχή των καταλυτικών αυτοκινήτων.
Στη πρώτη θέση των πωλήσεων βρέθηκε η Nissan, με τις επιδόσεις της ελαφρώς πάνω από τις 14.000 μονάδες. Η Toyota ήρθε στη 2η θέση και η Fiat 3η.
Aναλυτικά, οι 10 πρώτες σε πωλήσεις εταιρίες στην Ελλάδα. 25 χρόνια πριν, ήταν οι εξής
:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΕΛΛΑΔΑ 1990
Α/Α
ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1
NISSAN
14.026
2
TOYOTA
11.216
3
FIAT
9.612
4
OPEL
6.871
5
VOLKSWAGEN
6.361
6
LADA
6.184
7
SEAT
6.132
8
RENAULT
5.867
9
SUZUKI
5.295
10
MAZDA
5.263

H Nissan κατέκτησε τη κορυφή το 1990 στην Ελλάδα, κυρίως χάρη στο Sunny στην καταλυτική του, πλέον, έκδοση.

Στη 2η θέση κατετάγη η Toyota, το 1990. Nissan & Toyota κυριάρχησαν στην ελληνική αγορά πριν από 25 χρόνια. Ήταν οι μοναδικές εταιρίες που πέτυχαν πωλήσεις άνω των 10 χιλιάδων μονάδων. (φωτό: Toyota Starlet)

Το 1990, η Fiat  βρέθηκε στη 3η θέση, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σημαντικό μερίδιο της επιτυχίας έφερε το ανανεωμένο Uno, στις καταλυτικές εκδόσεις του. (φωτό)




Billy
Στοιχεία: ΣΕΑΑ
(photos αρχείο Bill Files)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου